Leveringsinformation
Leveringsinformation
Vi har her samlet alt information omkring levering af cocktailpakker og medlemsforsendelser, så du nemt kan se, hvornår du kan forvente at modtage din bestilling.
1-3 hverdages leveringstid
Vi sender pakker ud alle hverdage med både GLS og PostNord. Som udgangspunkt sender vi alle bestillinger modtaget inden kl 12:00 ud samme dag, mens bestillinger derefter sendes den efterfølgende hverdag. Dog får vi ofte pakker med helt op til kl. 14:00, hvor afhentning af vores pakker sker.
Der kan forekomme travle perioder, hvor en pakke kan være forsinket en enkelt eller to dage, men det er sjældent! Du er altid velkommen til at kontakte os på mail hej@spiritium.dk eller på tlf.nr. 30208200, hvis du har spørgsmål til leveringen af din bestilling eller hvis du vil høre, om en bestilling kan nå frem til en given dato.
Forsendelser med GLS
Vi sender pakker afsted med GLS mandag til fredag, og GLS har dag til dag levering i hele Danmark, medmindre der opstår uforudsete problemer.
Som noget forholdvist nyt, er GLS begyndt at levere pakker bestilt til pakkeshops både lørdag og søndag, så hvis du f.eks. bestiller fredag inden kl. 12:00 til levering i en GLS pakkeshop, så kan du hente den i pakkenshoppen allerede om lørdagen. Så kan du stadig nå at forkæle lørdagsgæsterne med skønne cocktails!
GLS er vores hurtigste leveringsmulighed.
Forsendelser med PostNord
Vi sender også PostNord forsendelser dagligt, som også har dag til dag levering i hele Danmark, medmindre der opstår uforudsete problemer.
PostNord leverer også pakker til pakkeshops både lørdag og søndag, så hvis du f.eks. bestiller fredag inden kl. 12:00 til levering i en PostNord pakkeshop, så kan du hente den i pakkenshoppen allerede om lørdagen.
Vi har ikke PostNord afhentning, så de fleste PostNord pakker sendes derfor først dagen efter bestillingen er modtaget.
Medlemsforsendelser
Forsendelse til nye medlemmer
Ved tilmelding af Spiritiums Cocktailklub, vil din første cocktailpakke være månedens cocktail, som sendes med det samme og er fremme inden for 1-3 hverdage.
Derefter fornyes dit medlemskab hver den 1. i måneden og sendes hurtigst muligt efter.
Forsendelse til eksisterende medlemmer
Månedens cocktail sendes hurtigst muligt fra den 1. i måneden, hvor medlemskabet fornyes. Er den 1. i måneden en weekend eller helligdag, så sendes pakkerne ud fra først kommende hverdag.
Forsendelse af gaveabonnementer
Første pakke i et gaveabonnement sendes som udgangspunkt fra den 1. i den efterfølgende måned, men det er altid muligt at ønske en anden leveringsdato ved at kontakte os på mail på hej@spiritium.dk eller på tlf.nr. 30208200.
Det vil sige, at bestiller du f.eks. den 27. juli, så sender vi den første pakke kort efter den 1. august, medmindre vi hører andet. Bestiller du den 3. juli, så vil det være den 1. august, at vi sender. Efterfølgende vil pakken sendes fra hver den 1. i måneden.
Vi sender den første pakke måneden efter, da vi nødig vil spolere en evt. overraskelse ved at sende gaven, før gaven reelt er givet - men husk, kontakt os endelig, hvis leveringen ønskes anderledes!
Beskadiget indhold
Vi forsøger på bedste vis at pakke ingredienser og flasker forsvarligt ind, men skulle du være uheldig, at din pakke er blevet beskadiget ved modtagelse, så sender vi en ny med det samme, da oplevelsen med os og cocktailene er vores absolut top prioritet.
Blot kontakt os på mail på hej@spiritium.dk og oplys os dit ordrenummer, og så får vi en ny pakke afsted til dig.
Returneringer
Vi tilbyder 14 dages returret på alle køb, inkl. køb af cocktailpakker og snacks (datovarer). Er der særlige ønsker for returnering i forbindelse med gaver eller lignende, så tøv ikke med at kontakte os. Vi ønsker kun gode oplevelser og kan altid finde en løsning.
Ved ønske om returnering skal du kontakte os på mail på hej@spiritium.dk.