Handelsbetingelser

Handelsbetingelser

 

1. Generelle oplysninger

Juridisk navn:  Spiritium Cocktails ApS

Organisationsform:  Anpartsselskab

CVR-nr.:  36974516

Adresse:  Marielundvej 20, 2730 Herlev

E-mail adresse:  kontakt@spiritium.dk

Etableringsår:  2015

 

2. Kort om os (Spiritium Cocktails ApS)

    Spiritium Cocktails leverer cocktailpakker med ingredienser til at lave cocktails derhjemme, samt barudstyr, glas, snacks og lignende.

    Køb af cocktailpakker kan ske ved:

    1. Cocktailklub

    Som medlem (abonnent) af Spiritium Cocktails' cocktailklub, får du en ny cocktailpakke leveret kort efter den 1. i hver måned eller hver anden måned - der er ingen binding, og du kan altid springe en måned over (senest den 30. i måneden før).

    2. Køb af enkelte cocktailpakker

    Som besøgende (ikke-medlem), har du mulighed for at købe enkelte cocktailpakker til dig eller en du holder af (gave) - så længe lager haves.

    Herudover, sælger vi også barudstyr, glas m.m.

     

    3. Priser og betaling

      Alle priser på hjemmesiden er i danske kroner (DKK) og er inklusiv moms.

      Når du gennemfører et køb på hjemmesiden, vil beløbet blive trukket, når pakken afsendes - dette gælder dog ikke medlemskabet (abonnementet), hvor beløbet trækkes med det samme, da du får adgang til fordele m.v. med det samme (dog sendes første pakke også med det samme). For de efterfølgende måneder vil betalingen for cocktailabonnementet blive trukket den 1. i måneden, hvorfra vi også sender pakker ud til medlemmer af cocktailklubben.

       

      Betaling kan ske med følgende betalingskort: Visa, Visa/Dankort, MasterCard, American Express, ApplePay og MobilePay.

       

      4. Levering (samt til- og afmeldingsfrist)

        Alle cocktailpakker leveres til døren eller pakkeshop e.l. i hele Danmark, med undtagelse af Grønland og Færøerne.

        Prisen for levering afhænger af den valgte leveringsmetode.

        Leveringstid afhænger af, om det er et cocktailabonnement eller køb af enkelte cocktailpakker:

        1. Cocktailklub

        Ved tilmelding til cocktailklubben, får du en ny cocktailpakke leveret kort efter den 1. i hver måned eller hver anden måned - der er ingen binding, og du kan altid springe en måned over (senest den 30. i måneden før).

        Er der udsolgt af månedens cocktail, vil det være angivet på abonnementet, og din første levering vil være måneden efter tilmeldingsmåneden.

        OBS: Du får som udgangspunkt den cocktailpakke (månedens cocktail på tidspunktet for tilmelding), som er afbilledet på vores hjemmeside, når du bestiller dit cocktailabonnement.

         

        2. Køb af enkelte cocktailpakker

        Ved køb af enkelte cocktailpakker, kan du forvente at modtage dine cocktailpakker indenfor 1-3 arbejdsdage.

        Leveringstid kan afhænge af den valgte leveringsmetode.

        Hvis det haster (man kan jo blive tørstig), er du velkommen til at kontakte os - så skal vi nok se, hvad vi kan gøre.

         

        5. Databehandling

          Ved køb af varer på vores hjemmeside, har vi brug for følgende oplysninger om dig: navn, adresse og e-mailadresse. Disse oplysninger indsamles, registreres og behandles med det formål at kunne levere vores varer til dig. 

          Personoplysningerne registreres hos Spiritium Cocktails ApS og opbevares i to år, hvorefter oplysningerne slettes.

          Som registreret hos Spiritium Cocktails ApS, har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven. Har du nogen yderligere spørgsmål hertil, er du mere end velkommen til at kontakte os på e-mail: kontakt@spiritium.dk.

           

          6. Fortrydelsesret, reklamationsret og "spring over"

          Når du handler på vores hjemmeside (www.spiritium.dk / www.spiritium.com), har du:

          • 14 dages fortrydelsesret (jf. Købeloven). Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, hvor du har modtaget din ordre. Du skal derfor inden 14 dage fra modtagelse af ordren give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb.
          • 24 måneders reklamationsret, i tilfælde af at der skulle være noget galt med din vare. Du skal i den forbindelse give os meddelelse herom indenfor ”rimelig tid”, efter du har opdaget manglen ved varen. Der gøres opmærksomt på, at der er tale om salg af bl.a. fødevarer (cocktailpakker indeholdende spiritus, sirupper m.v.), hvorfor varernes holdbarhedsdato skal iagttages.

          "Spring over" (kun for medlemmer):

          • Som en ekstra service, tilbyder vi vores medlemmer at "springe en måned over", lige så ofte de vil - dvs. hvis man f.eks. ved, at man skal på ferie i juli, så kan man logge ind på sin profil på vores hjemmeside (spiritium.dk) og vælge "Spring over" ud for juli måned, og så modtager man ikke en cocktailpakke i juli måned (og der trækkes selvfølgelig heller ikke betaling for juli måned). Herefter fortsætter abonnementet som før, og man modtager således næste cocktailpakke i august måned. Brug af "Spring over"-funktionen skal ske senest den 30. i måneden før.

           

           

          Meddelelse om fortrydelsesret og reklamationsret gives på e-mail: kontakt@spiritium.dk.

           

          7. Returnering og ansvar

            Ønsker du at returnere din ordre, skal du sende din ordre retur til os senest 14 dage efter, at du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Kontakt os for at modtage en returlabel til forsendelsen.

            Ordren sendes retur til: Marielundvej 20 (indgang F), 2730 Herlev.

            Ved tilbagelevering, afholder du selv de direkte udgifter i forbindelse med tilbageleveringen. Herudover, er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind. 

            Der gøres opmærksomt på, at du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.

             

            8. Klagemuligheder

              Hvis du ønsker at klage over dit køb, kan du rette henvendelse på e-mail: kontakt@spiritium.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, har du altid mulighed for at indgive en klage til et relevant nævn på området. 

              En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.

              EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her: http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail: kontakt@spiritium.dk.

               

              9. Kontakt

                Hvis du har nogen spørgsmål, kommentarer, ris, ros m.v., er du altid meget velkommen til at kontakte os på e-mail: kontakt@spiritium.dk

                Vi modtager også gerne forslag til cocktails, ingredienser, mulige samarbejder, events m.fl.

                 

                10. Ændringer

                  Der gøres opmærksomt på, at handelsbetingelserne til enhver tid kan ændres ensidigt af Spiritium Cocktails ApS.

                   

                  11. Lov og værneting

                    Eventuelle uoverensstemmelser afgøres efter dansk ret ved danske domstole.

                    - Man kommer langt med dialog, så vi håber da at kunne finde en løsning inden :)